zondag 24 mei 2009

Lieke van Lexmond: 'Naakt is iets natuurlijks'

Lieke van Lexmond: 'Naakt is iets natuurlijks'

AMSTERDAM - Lieke van Lexmond vond het geen probleem om twee keer uit de kleren te gaan voor het blootblad Playboy. "Ik zie naakt ook niet zozeer als sexy, maar als iets natuurlijks."

"Ik vind het gewoon mooi", vertelt de presentatrice aan het AD. "Al vinden anderen het alleen maar geil, dat weet ik ook wel. Maar het is toch een fantastische herinnering voor als ik oud en rimpelig ben?"

Ook de ouders en zus van Lieke deden niet moeilijk over de naaktreportage. "Het zijn net halve hippies, met bloot hebben ze geen moeite. Zij vonden het alleen heel belangrijk om te zien dat ik het echt zelf wilde."

Toch vindt Lieke twee reportages in Playboy meer dan genoeg. Ze vertelde eerder aan onze krant: "Een derde keer poseren? Ik denk dat twee keer scheepsrecht is, haha!"


bron:telegraaf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten